fredag den 18. november 2011

Sundere junkfood; grov tortillas

Vi bestræber os på at spise sundt, men nogle gange kan det nu være rart med lidt snask. Når det ikke er weekend, skal det dog stadig være nogenlunde sundt. Derfor lavede jeg i går tortillas med masser af grønt. 
Jeg blandede også ekstra grøntsager i kødblandingen; squash og løg. Der er jo egentlig ikke den store opskrift at give videre, da retten er utroligt enkel ;) Men ville give jer et lille tip til, hvordan I kan spise snask, uden at det er usundt ;)


4 kommentarer:

Bettina sagde ...

UMMI NUMMI:D

Unknown sagde ...

Ummmmm yum yum yum!!!
Det ser rigtig lækkert ud
Jeg har givet dig en blog award da jeg synes rigtig godt om din blog
(http://densultnestuderende.blogspot.com/) og jeg håber virkelig at du vil modtage den= Mange hilsner Trine

FamilielivPaaBudget sagde ...

Hej Amalie.
Sikke en fin blog du har..
Er selv på SU, så ved hvor svært det kan være at få noget ordentligt mad, så det er rigtig rart at se så mange inspirerende retter ;-).

Venlig hilsen Simone :)

Amalies Mad sagde ...

Trine: Tusinde tak, det er rigtig sødt af dig! :D

Simone: Ja lige præcis, og tit skal der alle mulige underlige ting i opskrifter, som er vildt dyre. Er glad for at du kan lide bloggen! :D
- Amalie.