søndag den 4. december 2011

Ruskumsnusk ala Amalie

Ak ja, det er jo søndag. Derfor var der ikke den store fantasi til aftensmaden i dag. Jeg puttede egentlig bare nogle ting i kurven, som jeg godt kan lide, blandede det med noget jeg havde, og håbede på det bedste ;) Der kom en super god - og utroligt budget-venlig - ret ud af det, så jeg vil da lige give opskriften videre :)


Du skal bruge:
  • 1 pakke bacontern
  • 1 pakke frisk mozarella (ja, elsker frisk mozarella ;))
  • 1 lille Milda 4 fløde 
  • Lidt champignon 
  • 1 løg 
  • Mornaysovs (rester fra lasagnerne)
  • Pastasløjfer
Det gør du:

  1. Sæt pastasløjferne til at koge - kog i ca. 11 minutter.
  2. Imens pastaen koger: Hak løget i tern, samt skær champignon i små stykker. Opvarm en pande, og smid disse to ingredienser på.
  3. Tilsæt bacon til løg og champingnon, og steg til det bliver sprødt og brunligt. 
  4. Tilsæt lidt fløde, og lidt mornaysovs. Rør rundt. 
  5. Hæld vand fra pastaen og bland pastaen med sovsen.
  6. Riv mozarellaen i små stykker og hæld ud over retten. Oooog SPIS! ;)

2 kommentarer:

Dyreglad-pige sagde ...

Mums, hvor ser det godt ud(:

Du er velkommen til at kigge forbi min blog(:

www.dyreglad-pige.blogspot.com

Amalies Mad sagde ...

Tak :D