søndag den 9. oktober 2011

Bruschetta

De fleste kender nok den "almindelige" bruschetta med tomat. Jeg er dog stor tilhænger af denne, med ost og seranoskinke. Mums :):)

Du skal bruge:
  • Ciabattabrød (det bruger jeg altid, jeg kan ikke lide sådan noget daggammelt flûte)
  • 1 pakke seranoskinke
  • 1 neutral flødeost
  • 1 tsk honning
  • Salt & peber
Det gør du:
1. Skær brødet i skiver - så mange som du kan spise ;)
2. Skrab flødeosten ned i en skål og rør rundt i det, så det bliver lindt at arbejde med.
3. Bland en teske honning i osten, og lidt salt og peber.
4. Smør et godt lag ost på brødet og top af med et lille stykke seranoskinke.
5. Bag på 200 grader i 10 minutter, eller til skinken er sprød!

Namnamnam!! :)

3 kommentarer:

Nanna Krautwald sagde ...

Jeg er rigtig vild med din blog.
Gode ideer du har.
Vil du ikke kigge forbi min?
Nannakrautwald.blogspot.com
Mange Knus Nanna.

Sine sagde ...

Jeg er sulten nu... Feed me!

Amalies Mad sagde ...

Haha, du kommer og får mad på fredag jo Sine ;)